یه دوسته .......
دهکده نگار جون.........................
دوست معمولي ازت مي خواد راجع به مشکلاتت باهاش حرف بزني. يه دوست واقعي مي خواد مشکلاتت رو حل کنه. يه دوست معمولي وقتي بينتون بحثي مي شه دوستي رو تموم شده مي دونه . يه دوست واقعي بعد از يه دعوا هم بهت زنگ مي زنه. يه دوست معمولي هميشه ازت انتظار داره. يه دوست واقعي مي خواد که تو هميشه رو کمکش حساب کني........ *************************************************** ذهن هاي بزرگ درباره ايده هاي بزرگ صحبت ميكنند- ذهنهاي متوسط درباره رويدادها حرف مي زنند- ذهن هاي كوچك درباره ديگران حرف مي زنند. ***************************************** باید فراموشت کنم / چندیست تمرین می کنم / من می توانم ! می شود ! / آرام تلقین می کنم /حالم ، نه ، اصلا خوب نیست ....تا بعد، بهتر می شود .... / فکری برای این دلِ آرام غمگین می کنم /من می پذیرم رفته ای / و بر نمی گردی همین ! / خود را برای درک این ، صد بار تحسین می کنم / کم کم ز یادم می روی / این روزگار و رسم اوست ! / این جمله را با تلخی اش ، صد بار تضمین میکنم ....

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط نگار جون

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 71679
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1

Untitled Document كد جاوا در :قالبسرا